18.8.07

På mandag er jeg tilbake på Blindern for å starte et nytt semester med studier. For de spesielt interesserte kan jeg fortelle at jeg planlegger å ta fatt på FYS4110 - Ikke-relativistisk kvantemekanikk og FYS4170 - Relativistisk kvantefeltteori (kvantemeknikk, the dreams stuff is made of!). Det er nok grenser for hvor mye jeg får vært på forelesninger utover høsten, ihvertfall håper jeg det, men jeg er nok ikke fullt så god enda at jeg kan kutte ut studiene og bare gå på skøyter. Dessuten er det jo egentlig gøy å studere! Det føles ikke alltid sånn når eksamen truer og jeg ikke har vært på forelesning på to måneder, men i starten av semesteret før stresset blir for ille er det fint...

Ellers er planen å være hjemme og trene fram til vi reiser til Berlin 9. september. Det blir vel å ta fram rulleskøytene igjen for noen uker - jeg har hatt litt tekniske problemer med dem og dessuten vært forkjøla noen dager, så jeg har ikke vært på dem siden sommerisen. Gleder meg vel ikke akkurat, men det er det nest beste etter is, treningsmessig. Håper bare det slutter å regne så rulleskøytebanen får tørka opp!

I morgen skal jeg derimot være supporter for en gangs skyld. Da skal jeg sykle ut til Hobøl (så det blir litt trening også) for å heie på lillebror, som strengt tatt har blitt ganske stor og skal kjøre EM-runde i trial på hjemmebane.

lillebror på motorsykkel

Heia!

Ingen kommentarer: