13.3.08

Calgary

Nå er første løpsdag i Calgary over. Det hardeste var nok å komme seg hit, det tok nesten 30 timer...men jeg kom altså fram på mandag likevel takket være 15 timers tidsforskjell.


6 timer på flyplassen i Tokyo

Etter det sliter jeg litt med døgnrytmen og formen, men ut i fra forutsetningene syns jeg det gikk bra i dag. En pers av to mulige, men 3000m-persen hadde jeg ikke så veldig store forhåpninger om å slå. Den var litt for god fra før og den fysiske formen litt for dårlig. 4.11 tror jeg var et ganske optimalt utbytte, hvis jeg hadde gått et så bra løp når jeg var i form tror jeg absolutt det hadde blitt pers. 40,76 på 500 er heller ikke topp, men det er ihvertfall et par tideler forbedring av persen og helt klart mer inne.

Ellers er det bra forhold her, god stemning og mange perser. Reidar satte to i dag, 39,03 og 6.25,77.

Arne Skuterud

I morgen er det 1500 og 5000 m for min del, jeg er litt skeptisk til 1500 men håper på en pers på 5000.


1 kommentar:

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.