13.6.08

Opp og ned og opp og ned og opp


Andre økta i Holmenkollen denne uka i dag...det blir noen meter opp og ned og noen SUV-er å slippe forbi. Nå litt ut på sommeren er det turister også, som ser like rart på meg hver gang, og andre syklister å nikke til - du kjører opp og ned her du også, ja - men ned igjen er det fortsatt kaldt, alltid kaldt i grunnen uansett temperatur.

På toppen er det laktattest, litt skjelven og med dugg i brillene, så det blir blod overalt...som vanlig det også. Det er bare å tørke det av på trøya etter beste evne, og trille ned til Gaustad hvor jeg må innse at jeg er iskald og stiv i beina igjen og det er oppoverbakke hele veien hjem. Det er alltid det når man bor på toppen av en bakke, jeg er klar over det.

Siste hinder er skolegården på Kringsjå, jeg har det med å komme midt i storefri når det er slåball, triksekongen og minst en fotballkamp å forsere... Jeg kom meg gjennom uten å skade eller bli skadd, så i dag gikk alt stort sett som det skulle: ingen punkteringer og ny årsbeste til krysset nedafor Frognerseteren. En god dag i Holmenkollen i dag, altså :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei.
Det er såååå bra at du oppdaterer bloggen din så ofte. Alle de andre er veldig treige til det. Skal man ha noen fans, må man jo gi dem litt info inn i mellom. Jeg håper du får en kanonsesong i 2009. La oss si 4.02 og 7.00..nei 6.59 sier vi:))
Hilsen 2 skøytefan fra Halden.