22.9.08

Snart høstis


Nå er det strengt tatt på tide å skrive noe om treninga, eller om Berlin, eller om hva som helst egentlig. Siden jeg kom hjem fra samling har tida mi stort sett gått med til å prøve å ta igjen litt studier. Ellers har det vært det vanlige etter samling, klesvask og restitusjonstrening...

Det var altså en bra samling, jeg har alltid trivdes veldig godt i Berlin når jeg har vært der, og det er vel vanskelig å nekte for at det er mer spennende enn Hamar. Det ble litt skader og småting men alt i alt tror jeg jeg snart er klar for sesongen...og det er bra, for det begynner å bli på tide.


ikke Hamar

Nå er det faktisk ikke mange ukene igjen til det er løp! I sommer var det som alltid utrolig lenge til vinteren og nå plutselig er det sesongstart med Odalsskøyta 11. oktober. Det overrasker helt sikkert ingen! Jeg merker at jeg ikke har all verden å si her, så her kommer rett og slett noen flere bilder jeg tok på samling.


Del en av det superseriøse trenerteamet vårt.

del to (med sin mor)

denne sjokoladekaka må foreviges!


Jeg tok faktisk et par bilder fra hallen også, men stort sett trener jeg jo når jeg er der. Når dette bildet her ble tatt var jeg akkurat ferdig selv, jeg tipper det var rett før neste vanning, og isen er fortsatt blank og fin! Det fine med hallen i Berlin er jo at det virker som den er bygd med tanke på trening. Noen som vil tippe hvor mye luftavfukting og puter til den lille "rekruttbanen" innenfor koster i forhold til 10 000 tilskuerplasser?


Ingen kommentarer: