21.10.08

Endelig i gang

Jeg hadde tenkt at jeg skulle oppdatere fra Norgescupen både på søndag og i går, men det ble aldri noe av. Nå er ihvertfall sesongen i gang, og jeg er greit fornøyd med løpene mine. Det vil si som en fin begynnelse, jeg håper jo selvfølgelig på å gå fortere snart. Gjerne allerede i NM på Hamar om to uker.

Det mangler litt i startfasen foreløpig, men det kommer...det var framgang allerede fra lørdag til søndag. På 1500-meteren gikk jeg ut som en litt aggressiv 3000-start (31,9-32,3-32,3 i rundetider), men på søndag klarte jeg å få en 30,1-runde på 1000, så farten er på gang. Egentlig trenger jeg jo ikke sprintfart før allround-NM i desember, så det bør være mulig å rekke.

Etter planen skulle jeg vært på vei til istrening i Drammen nå, men været har ikke vært samarbeidsvillig, så det blir sklibrett på toppidrettssenteret i dag. Det er litt langt å reise til Bjugn for en treningsøkt eller to. Håper alle kan krysse fingrene for kulde og oppholdsvær så vi får trent litt på is før NM...

Ingen kommentarer: