18.6.10

Flatt

Jeg var litt tidlig ute med å si at det er flatt her...det er det, hvis man mener at det ikke er noen høye topper. Isteden har vi tusenvis av små bratte kneiker. Så på den ca tre timers "flate" sykkelturen vår ble det 900 høydemeter å tråkke opp. Selv om høydeforskjellen mellom bunn og topp ikke var mer enn ca 60.

Likevel, jeg prøver igjen, i ettermiddag tror jeg jeg kan si med sikkerhet at det blir flatt. Da skal vi nemlig sykle på velodrom. Jeg gleder meg! Har aldri prøvd det før, men tror det blir moro. Banen i Oslo (også kjent som parkeringsplassen til Valle Hovin) er jo dessverre stengt av sikkerhetsgrunner, i og med at den ikke er vedlikeholdt på en 10-20 års tid så vidt jeg vet. Men hvis jeg blir hekta kan jeg sikkert være med samboeren og sykkelkameratene hans på banesykkeltur seinere. De satser hardt fram til NM i Trøndelag om en ukes tid. Det er et par tidligere skøyteløpere på startlista, så følg med!

Ingen kommentarer: