5.8.10

Gode og dårlige nyheter

Den dårlige er at jeg måtte reise hjem tidligere enn planlagt på grunn av et vondt kne.

De gode er at kneet sannsynligvis blir bra av seg selv hvis jeg holder det i ro i noen dager, og at jeg traff rimelig bra med skaden siden vi uansett skulle ha fri fra samling i helga. I tillegg syns jeg det var mye som gikk bra på isen de dagene jeg fikk med meg. Det virker som kortbanetreninga har hatt effekt på teknikken og at jeg klarer å få med meg noe av det når svingene blir lange også.

Det er kjedelig å sitte hjemme mens resten av Norges skøyteløpere (og alle tingene jeg glemte å ta med hjem) er på Hamar, men i den store sammenhengen er det ingen katastrofe. Jeg håper og tror at jeg er i gang igjen på mandag og at jeg kan fortsette der jeg slapp i går!

Ingen kommentarer: