18.11.07

WC

Som vanlig er det en sammenheng mellom resultater og oppdateringer...jo bedre det går, desto oftere oppdaterte blogger og hjemmesider. Jeg var ganske skuffa etter det første løpet i Salt Lake City, så dermed var det ikke så mye å si om det. Her i Calgary har det gått litt bedre - jeg er ikke akkurat strålende fornøyd med løpene mine, men jeg har ihvertfall gått tre perser på tre forsøk, så jeg kan ikke være så kjempeskuffa. Hvis jeg får på plass teknikken tror jeg jeg kan gå en del fortere, så sånn sett er det jo lovende. Heldigvis er det en lang sesong igjen.

Egentlig føler jeg ikke helt at jeg har prestert bra nok til å være her, men det er på en måte det som er så bra med å gå verdenscup også - at standardene i mitt eget hode flytter seg. Det er lett å si at jeg skal gå på 4.05, eller å sitte hjemme og se at det er den tida som skal til, men det blir veldig lite håndfast så lenge jeg aldri møter noen som er i stand til å gjøre det. Så går man rundt og går på 4.20 og er forsåvidt fornøyd med det, og 4.05 blir bare en tanke... Å bli slått med tre sekunder av noen som går på 4.05 blir helt annerledes. Det er mulig å se for seg at jeg kan ta inn de sekundene neste gang. Så selv om jeg ikke har gått så fantastisk bra her borte tror jeg at jeg har fått noe ut av det likevel.

Et par bilder fra tribunene i Salt Lake:



iPhone-gutta

Ingen kommentarer: