10.6.08

Ferie

Siste eksamen var på fredag, så nå er det faktisk sommerferie for min del og fra nå av er jeg skøyteløper på heltid en stund. Utrolig nok er det ikke mer enn to uker til vi er på is i Heerenveen heller!

Treninga har gått ganske bra i deg siste, tror jeg da... men det er ikke alltid så lett å vite hva som er riktig. Kanskje jeg får noen svar på det på issamlinga hvis jeg er heldig, men det er jo veldig tidlig.

Jeg har egentlig veldig lite å skrive om, men nå som jeg har fri er det jo god tid til å surfe på nettet...så kanskje noen linker?

www.clara-hughes.com :
Jeg er vel snart den eldste kvinnelige skøyteløperen i Norge, tror jeg. Ihvertfall av dem som satser litt. Så når jeg føler meg sliten, avskrevet og/eller avdanka, er det fint at det er noen som holder ut til de er 35...minst.


Wotherspoon vs Davis, 1000 m : Bra forbilder for svingteknikken jeg jobber med på treninga for tida...og YouTube er jo generelt et bra sted å bruke ekstra fritid.

NBC Olympics: Oppvarming til OL for alle sportsidioter. Videoene er sperret for oss utenfor USA, men det er nok av bilder, profiler osv til å være interessant likevel

http://www.dealextreme.com
: Lyst til å bestille billige dingser fra Hong Kong? Reidar har kjøpt ny mobil herfra, og den ser faktisk ut til å virke. Mange ting du sannsynligvis ikke ante eksisterte, billige USB-kjøleskap mm. Hvem kan motstå en griselommelykt til $1.18 (gratis frakt) for eksempel?

Hvor er gnomen? Finn 10 hagenisser på 10 minutter.


Da har jeg fylt bloggerkvoten min for i dag og kan gå og trene styrke på toppidrettssenteret, tror jeg.

Ingen kommentarer: