22.12.08

NM

Endelig er NM overstått! Det begynte som en oppgave jeg bare måtte gjennom - the only way out is through - men med en bra 5000 m fikk jeg faktisk avslutta med en ganske god følelse. Jeg så for meg en skikkelig katastrofe og trøstet meg med at det ihvertfall var jul snart hvis jeg bare kom meg gjennom helga. Sånn var det vel egentlig også på 500 og 1500, og kanskje delvis 3000, men på siste distanse snudde det og plutselig var flyten litt på plass igjen etter flere måneders fravær. Helt uventet men veldig velkommen.

Resten av helga var som det har vært hele høsten, jobbeløp der jeg ikke fikk det til å stemme teknisk i det hele tatt. Sånn er det bare, gjort er gjort og spist er spist osv., men jeg skulle selvfølgelig ønske at jeg hadde fått det til å sitte litt før. På fredag for eksempel.

Uansett har jeg ihvertfall fått tilbake litt tro på at teknikken kan komme tilbake og ikke er tapt for alltid. Jeg har sittet og sett med skrekk på hoppkometer som mister sittestillingen for aldri å finne den igjen...men nå tror jeg altså at det er håp.

Resultater

God jul!

Ingen kommentarer: