19.3.09

Finale dag 1 og 2

Nå har jeg gjennomført tre løp her borte, og det har gått sånn passe. 500 og 3000 var litt skuffende (41,35 og 4.12,05) , men samtidig er det greit å se at jeg ikke er lenger unna det beste jeg har gjort, selv etter en dårlig sesong og med løp som ikke helt sitter.

I dag har jeg gått 1500, og siden det ble veldig dårlig fart i starten forrige gang bestemte vi oss for å prøve noe annet i dag. Jeg tror jeg åpna nesten et sekund fortere på 300 og tok 1,5 til på førsterunden... Det ble kanskje litt i overkant, sett i forhold til den formen jeg har inne, så jeg er ikke 100% fornøyd. Det var tendenser til sprekk, og jeg tror jeg kunne gått fortere med et litt jevnere løp. Men 2.00,59 er ihvertfall stor framgang fra søndag, så det er greit nok.

1 kommentar:

Tysvær skøyteklubb sa...

Fikk akkurat melding om 14.47 og avslutning med 34-runde!
Gratulerer med ny rekord og en ypperlig avslutning på sesongen!