10.3.09

Framme i Calgary + Erfurt dag 2

Nå er det ca 22 timer siden vi sto opp i dag, men fortsatt er det litt tidlig å gå å legge seg, så det gjelder å finne på noe for å holde seg våken til det begynner å nærme seg kvelden.

Dag to av Challenger Cup ble ikke like bra som lørdagen, men det var ikke helt håpløst i forhold til hva jeg har gjort før i år heller. 11,9 på hundre meter er ikke så mye å skryte av, men det ble litt fart etterhvert. Får prøve å gjøre noe med på de løpene jeg har igjen. Ellers er det første gang på lenge jeg har vært ferdig med to distanser før klokka 10 om morgenen. Det var godt det var kvartettstart på 1500...nesten som å gå løp i gamle dager i jenter 12 år. Etterpå var det lunsjbankett og premieutdeling. Jeg fikk faktisk en skikkelig plastpokal, også av typen jeg ikke har sett siden aldersbestemte klasser, for sammenlagtseieren i 3000 m-cupen. Dessverre datt lokket av og brakk på vei ut til bilen, men sånn er livet.

Og nå er jeg altså framme i Calgary. Det er 21 kuldegrader her, men vi får satse på at det er bedre inne i hallen. Finalen starter onsdag i neste uke, men det kan hende det blir et løp allerede til helga.

Ingen kommentarer: