28.3.09

Sesongslutt

Nå er siste løp overstått, sesongen slutt og skøytene pakket bort. Avslutninga i Calgary ble bra, bortsett fra kanskje litt for hard satsing på fellesstarten. Men det ble pers på 1000 (stor firkamp er tydeligvis det som skal til for å finne sprintformen), og festen etterpå er alltid et bra punktum for vinteren. Og så dro vi hjem fra Calgary...til hva?


Det er alltid litt tomt etter sesongen. Etter 11 måneder med klare mål og rammer er det full stopp, alle muligheter er åpne. Du kan gjøre alt du ikke har fått gjort på lenge, og legge planene for neste år. Egentlig er det fint - en ny start hver vår.

Jeg har stort sett vært slått ut av jetlag, men det begynner å komme seg nå. Jeg koser meg med å ha fri i helga - en hel lørdag å fylle med hva jeg vil! I dag har jeg vært på loppemarked og skal i gang med å bake bursdagskake, også blir det kanskje en joggetur etterpå.

bunke med pocketbøkerDagens fangst! 50 kr på loppemarkedet til Ullevål skoles musikkorps.

1 kommentar:

Elisabeth F sa...

Om du ikke har lest Harper Lee enda er det bare å glede seg. For en fantastisk bok det er!!

Jeg har tenkt på å lese den i femten år, men så ble det ikke før her i vinter. Og det var boka si det. Klem til dere.