19.4.09

Årets første søndagstur

I dag var jeg ute på min første skikkelige sykkeltur...så da er vel ferien over. Jeg har vært ute en liten tur for meg selv i Maridalen, men det gjelds nesten ikke. I dag var vi flere og det ble en tre timers tur ut til Asker. Strålende sol, men det er fortsatt ikke veldig varmt å sykle ute! Gutta rykker i bakkene og står på, så der mangler det ihvertfall ikke motivasjon. For min del prøver jeg å holde pulsen nede og melkesyra borte så godt jeg kan, og da blir det stort sett bra.

Da er det bare et prosjekt igjen - finne en løsning for å laste ned pulsklokkefiler til PC-en. Jeg gikk over til Ubuntu for en måneds tid siden fordi jeg hadde store problemer med Windows, men det virker ikke som det fins noen god løsning for Polar-klokke + Linux-PC. Pulsklokka er jeg såpass avhengig av at jeg lurer på om jeg må prøve å få Windows på beina igjen...men hvis det fins noen som har fått det til å virke, så er jeg takknemmelig for tips.

Ingen kommentarer: