6.3.10

NM dag 1

Nå er første dag overstått i Bergen, og jeg er tilbake på hotellet og følger med på mennenes 5000 meter på nett. Spennende! Resultatservice finner du her. Takk til Fana IL som oppdaterer tider etter hvert par og ellers gjør det bra som arrangører så langt.

Jeg er vel litt mer enn passe fornøyd etter første dag. 500 meter på 42,41 var jeg veldig fornøyd med, det er en bra utetid for meg. 4.30 på 3000 er ikke mer enn sånn passe, og løpsopplegget var heller ikke all verden. Det ble klassisk pyramide, rundetidene gikk rett opp fra en litt hard start og så ned igjen på slutten når jeg fikk skjerpa meg. Det er skjelden helt ideelt, og jeg syns ikke at jeg fikk tatt ut alt der. Håper jeg kan gjøre noe med det i morgen.

Været og isen i Bergen har vist seg fra en uvanlig god side i dag - ganske mye vind var det riktignok, men ikke en dråpe regn eller sludd, og hard og fin is. Håper på det samme i morgen!

Ingen kommentarer: