16.8.10

Sommerløpet

Da er det overstått og det er lenge til jeg skal på is igjen.

Jeg fikk en grei og jevn gjennomkjøring på 4.20,09. Ikke spesielt strålende på noen måte, men i august kan jeg absolutt leve med det. Det viktigste var vel at kneet tålte det (selv om åpninga ikke ble all verden), og at jeg syns jeg fikk noe ut av det som teknikktrening. Det er heldigvis fortsatt mye å hente! På samme tid i fjor gikk jeg 4.26, så sånn sett er ikke tida så ille heller.

Det er heldigvis fortsatt lenge til sesongen. Derfor er det enda ikke for seint å skaffe seg et enda bedre fysisk grunnlag, så nå blir det noen dager med mye sykkel og utholdenhetstrening for min del, før landslaget reiser til Inzell om en drøy uke. Der har jeg faktisk aldri vært før, så det blir spennende!

Ingen kommentarer: