9.11.07

Bilder

Noen bilder tatt med det nye kameraet mitt...kanskje ikke så veldig spennende, men jeg måtte jo prøve det!

Sykkeltur:

På vei ut, sol og fint vær



NO TRESPASSING



Alt du ser i bakgrunnen er gravd ut fra Bingham Canyon Mine. Vi kjørte opp og så på den en dag i forrige uke. Muligens det største hullet i bakken noen noen gang har gravd.



Hvis man er helt alene med et nytt kamera, hva gjør man da? Tar et bilde av seg selv selvfølgelig...Hedvig hadde sykla videre for lengst, mens jeg kjørte AT i bakken jeg er på toppen av her.




Ferdig med AT-dragene og på vei ned igjen. Under den grå eksoståka ligger byen, Rocky Mountains i bakgrunnen.



I går flytta vi fra leilighetene vi hadde, til løpshotellet i sentrum.


Utsikt fra balkongen vår

Jeg skal ikke gå løp før på søndag (3000 m), så jeg har god tid til å ta bilder og fikle med kameraet. I dag har jeg vært på isen, og den virka veldig bra...men vi får se til helga!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Lykke til Mari, vi skal følge med så godt vi kan, men når du går så er vi nok på vei hjem fra Oslo og cupfinalen.

Kjell + fettere

Anonym sa...

Gos jul