5.11.07

Testløp

I går gikk vi testløp her i Salt Lake City, det er sikkert noen som har sett resultatene... 500-meteren er noe av det dårligste jeg har gått noen gang. Tips: Sjekk at glidelåsen sitter ordentlig fast før start... det er ikke spesielt bra for konsentrasjonen eller luftmotstanden å gå 500 med vid åpen glidelås, og den sklir ikke nødvendigvis opp før man begynner å røre på armene i starten.

3000 gikk litt bedre. Beina og formen var ikke bra, så jeg hadde tenkt å ta det litt rolig i starten, men det ble 31,8 på førsterunden likevel. Det var helt klart en tabbe, og etter fire runder var jeg overbevist om at det ikke var håp og gikk 34-runder til mål. Men 4.13 er helt greit med et såpass dårlig utgangspunkt, og jeg tror det er mye å hente med tanke på neste helg. Dessuten er det faktisk fortere enn sist jeg gikk her, i VM, så det tolker jeg som en slags framgang.

Ingen kommentarer: