26.1.08

1500

På 1500 i går kom jeg inn på 2.02,04 (tror jeg. Sikkert noen som kan rette på meg hvis det er feil). Det er jeg godt fornøyd med, det er klart det forteste jeg har gått i Europa. Så det begynner å komme seg på 1500 også - den distansen har jeg hatt et veldig dårlig forhold til, men jeg har fått til et par tre bra løp der i år. Selvfølgelig er det mer å jobbe med, det er det alltid, men det er et av de bedre løpene jeg har gått i år.

Nå sitter jeg og ser på 1500 m menn på TV. Ser ut som det er god stemning i Vikingskipet! Det var det faktisk i går også, selv om det var seint på fredag kveld og damenes B-gruppe ikke pleier å trekke mest folk. Gleder meg til å gå 5000 m om noen timer, selv om det er skummelt også. Jeg er litt redd for at det jeg har ikke kommer til å holde...selvtilliten lider litt under av at jeg ikke har gått så mange gode tider på 5000 (selv om det egentlig er den distansen jeg skal være best på. Men de gode løpene mine har jeg stort sett gått under mindre gode forhold). Men det er jo faktisk ikke noe å gjøre med...så jeg får bare prøve å gå bra teknisk på skøyter og håpe at det holder.

Ingen kommentarer: