21.1.10

Comeback

Thomas Alsgaard gjør comeback i ski-NM, så da lar jeg meg inspirere til å gjøre det samme som blogger.

Det har vært stille her lenge nå, i motsetning til de fleste andre steder. Det er ikke det at det har vært så lite å si...men det har vært ganske lite som strengt tatt bør sies.

En ting bør være greit å si: jeg ønsker alle de norske OL-løperne lykke til nå når de snart reiser over til Amerika! Jeg skulle gjerne vært med dem, men sånn ble det dessverre ikke. Uansett skal jeg prøve å gjøre noe ut av de sjansene som fortsatt fins.

I dag drar jeg opp til Hamar for å gå testløp sammen med veteranene i morgen. Jeg er ikke riktig gammel nok til å være med på ordentlig enda, men jeg skal få lov å prøve en 3000-meter i gjesteklassen. Håper på gode forhold!

Ingen kommentarer: