25.1.08

An' I'm only doin' good / When I'm havin' fun / An' I don't have to please no one

Noen (hei Kent) påstår at jeg må oppdatere oftere hvis jeg skal ha blogg (det er visstnok lov å la være hvis man kaller det hjemmeside). Så det måtte jeg sjekke ut. Og det er mulig at han har rett... Jeg har ikke så forferdelig mye å skrive om mens jeg sitter her og venter på å gå løp i sjutida i kveld. Derimot har jeg veldig mye tid å slå i hjel. Kanskje jeg skal begynne å slipe skøyter, men det er det... det er bare så vidt det har noe med skøyter å gjøre, men jeg kan jo skrive litt om hva jeg gjør mens jeg slår i hjel tid og venter på å gå løp. Og siden dette er en blogg og alt det der så kan jeg like gjerne være litt popkulturell og satse på listeformatet.

Fem ting å gjøre mens jeg venter på å gå løp
1) Lese
Jeg har med meg "The ideas of particle physics: an introduction for scientists". Det er en veldig bra bok som jeg gjerne anbefaler, men kanskje med en litt begrensa målgruppe.
2) Høre på musikk og lage spillelister til oppvarminga
Hvis jeg hadde hatt med meg kabel til mp3-spilleren hadde det blitt Joan Jett og "Bad Reputation" før 1500 i kveld. Og kanskje Katzenjammer.
3) Slipe skøyter
Forferdelig, men det må gjøres
4) Se sport på TV
I dag er det EM i kunstløp i Zagreb
5) Sove


Og det var vel egentlig det. Da er kanskje treneren fornøyd med meg, så får jeg heller oppdatere mer når jeg har gått noen løp.

Ingen kommentarer: