20.7.08

Ferie

Det er jo ofte sånn at form og oppdateringsfrekvens på hjemmesider henger sammen. Men jeg kjemper imot! Formen har ikke vært så kjempebra, men her har dere en oppdatering likevel.

De siste ukene har vært "sommerferie" før det er samling igjen på Hamar fra neste fredag. Noen dager på hytta og litt mindre trening har vært bra - jeg hadde en veldig god samling i Heerenveen og fikk mye skryt for det jeg gjorde der, men jeg kjente etterpå at jeg hadde brukt litt i overkant mye krefter. Det er jo ikke ideelt å være best i juni. Så jeg har gitt meg selv litt pusterom nå, og håper at det er det som skal til for at jeg kan holde trykket oppe på sommerisen og fram til sesongen.



Ikke det at jeg ikke har trent - det har jeg absolutt, mange gode økter på sykkelen, men jeg har vært litt snillere med meg selv enn vanlig. Og jeg tror det virker, formen føles som den er på vei opp nå og kvaliteten på det jeg gjør har tatt seg opp veldig i forhold til for ei uke eller to siden. Mormors matlaging, sol og hengekøye må ta æren for det :) Så nå ser jeg fram til å dra til Hamar og forhåpentligvis få til en enda bedre samling der.

Ingen kommentarer: