28.9.08

Komplikasjoner i hverdagen

Siden jeg står på lista til Antidoping Norge, plikter jeg å være tilgjengelig for testing minst en time per dag.

Dilemmaet nå er at ringeklokkene i oppgangen vår er ødelagt. Og siden dopingjegere ikke har lov til å ringe og si fra at de kommer, så er jeg altså ikke tilgjengelig hjemme (jeg ser ikke den store prinsipielle forskjellen på å ringe og si at man står utenfor blokka, og å ringe på døra, men sånn er nå en gang reglene). Fram til vaktmesteren kommer må jeg finne et annet sted jeg kan være tilgjengelig for testing en time per dag.

Jeg sleit litt i dag siden all treninga var av typen sykkeltur, altså uten fast adresse. Ingen skal si at jeg ikke tar forpliktelsene mine på alvor, så jeg vurderte faktisk å dra opp og sette meg på Toppidrettssenteret med en god bok i en time... men løsningen blir at vi drar på besøk til Odd, så da oppgir jeg rett og slett at jeg er der.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei og takk for sist! Hyggelig med litt anneledes innlegg, ikke bare trening og slikt! Stå på så ses vi snart, hils alle kjente fra meg.
Mvh.Pablo