15.3.09

Løp med mer

Nå har jeg gått det første løpet her borte...det gikk vel ikke helt som jeg skulle ønske, men sånn er det. For seint å gjøre noe med nå.

Det ble 41,50 på 500 og 2.03,2? på 1500. Kan vel trygt si at det gikk litt tregt i starten! Kom meg faktisk ned på 11,7 på hundremeteren i dag, men det kunne godt vært et par tideler til. Virker nesten som jeg hadde brent av alt som var av krutt og fokus på trening, for det gikk veldig bra på isen i går og greit i dag tidlig før løpet. Men altså ikke når skuddet faktisk gikk.

Etter 500 hadde jeg 6 par 500 m og 3 par 1500 å slappe av på før jeg skulle gå til start igjen...altså knappe 15 minutter. Det ble kanskje 20, i og med at starteren måtte gå rundt banen og sette opp utstyret sitt på nytt. Men uansett ikke tid til å for eksempel ta av seg skøytene og jogge litt eller noe av det man vanligvis gjør mellom distansene. Så da jeg la ut på 1500 var jeg rett og slett allerede sliten. Det ble en ganske slapp start, men jeg holdt i det minste greit på den lille farta jeg hadde: 28,2 - 31,2 - 31,7 - 31,8.

Heldigvis mildnes skuffelsen litt av gleden over å være på nett igjen. I går så det ut til at PCen min var på vei til de evige jaktmarker, men det virker som den har overlevd likevel. Reddet av Ubuntu på minnepinne! Og faktisk virker det som konkurransen skremte litt vett i Windows også.

Resultater fra løpet kommer forhåpentligvis til å dukke opp her: Olympic Oval results .

Ingen kommentarer: