11.10.07

Atsjo


Forkjølelsesvirus

Sitter her på Hamar etter en kort isøkt i dag...jeg har dessverre blitt forkjøla men det er ikke verre enn at jeg er rimelig optimistisk. Det blir ikke den perfekte oppladninga, men jeg tror jeg kan hale ut noen greie løp til helga likevel :) I mellomtida må jeg innrømme at jeg leser nettaviser og ser skøytevideoer på YouTube istedenfor å studere.

Hvis noen andre også har tid til overs seg så kan jeg anbefale

Verdensrekord på 500 m (Kang-Seok Lee)


Martina Sáblíková 6:45.61. (Verdensrekord komplett med tsjekkisk kommentator).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kanon med seier på 3000....gratulerer. Gleder medg til å se deg på world-cup i november. La oss si 4.02 og 7.03....eller er jeg for pessimistisk:;)

Skøytefan

Anonym sa...

Legger merke til at forkjølelsesviruset ser mistenkelig ut som en fotball. Tilfeldig? Neppe? Begge deler synes jo å ha en merkelig dragning mot menn.